Przejdź do treści

Regulamin

Regulamin wynajmu i rezerwacji

I. Informacje Ogólne – wstęp
       
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów w obiekcie Villa Alpina w Szklarskiej Porębie przy ulicy Okrzei 22. Dotyczy również warunków pobytu i zasad bezpieczeństwa. Regulamin ten stanowi integralną cześć umowy wynajmu (rezerwacji).
Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, oświadcza o zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jednocześnie akceptuje jego postanowienia.

Stanowi również zawarcie umowy najmu apartamentu między firmą Bit Estate Sp. z o.o., ul. Rodzinna 9/7, 53-029 Wrocław – a Gościem na warunkach określonych w Regulaminie.

Villa Alpina – obiekt, w którym gość dokonuje rezerwacji Apartamentu w Szklarskiej Porębie przy ulicy Okrzei 22.

Gość – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów Kodeksu Cywilnego, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowa wynajmu Apartamentu, rezerwacja).

Apartament – pomieszczenie mieszkalne, opisane w ofercie przedstawionej na stronie internetowej villaalpina.pl, które Gość wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.

W cenę wynajmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda – dla normatywnego zużycia, poza normatywne zużycie będzie dodatkowo rozliczane) oraz sprzątanie powyjazdowe/końcowe.

II. Zasady rezerwacji.

  1. Gość dokonuje rezerwacji poprzez kontakt telefoniczny, wypełniając formularz kontaktowy na stronie www.villaalpina.pl, przesyła wiadomość za pomocą poczty elektronicznej na adres biuro@villaalpina.pl, bądź dokonuje rezerwacji przez portale pośredniczące/dokonuje rezerwacji.
  2. Villa Alpina odsyła na adres e-mail Gościa potwierdzenie rezerwacji lub za pośrednictwem portali pośredniczących. Villa Alpina może nie przyjąć rezerwacji Gościa, jeśli ten w ciągu 24h nie przesłał przedpłaty w wysokości 50% kwoty rezerwacji. 20% z kwoty rezerwacji stanowi bezzwrotny zadatek. Jeżeli termin przyjazdu jest krótszy niż 7 dni, wtedy gość ma 1h na przesłanie przelewu i potwierdzenia przelewu. W innym przypadku obiekt może anulować rezerwację.
  3. Rezerwacja za pomocą strony VillaAlpina.pl czy portali pośredniczących stanowi umowę wynajmu. Gość zobowiązany jest do wniesienia przedpłaty i potencjalnie pełnego rozliczenia, jeżeli wystąpią wskazane terminy.
  4. Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez przedstawiciela Villa Alpina telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
           

III. Anulowanie rezerwacji lub zmiana.

  1. Gość może anulować rezerwację telefonicznie lub drogą elektroniczną z zachowaniem wskazanym terminów. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, jednak prosimy pamiętać, że każdego Gościa traktujemy indywidualnie i ze zrozumieniem patrząc również na nasze zobowiązania.
  2. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Villa Alpina.
    W wysokim sezonie zmiany rezerwacji nie są możliwe (wakacje, sylwester, długie weekendy, weekend majowy, ferie zimowe). Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Gość odstąpił od umowy, anulował rezerwację bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), Villa Alpina uprawniona jest do potrącenia wpłaconego zadatku lub całości opłaty za pobyt, a także dochodzenia roszczeń wynikających z braku zapłaty.
  3. W przypadku przyjazdu większej ilości osób niż zadeklarowana podczas rezerwacji, Villa Alpina zastrzega sobie prawo do uzyskania od Gościa dodatkowych opłat lub zerwania umowy, co wiąże się z nieudostępnieniem Apartamentu Gościowi lub jego opuszczeniem przez Gościa.
  4. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia Villa Alpina nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
  5. Villa Alpina może anulować lub zmienić rezerwację, wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od Villa Alpina (awaria w Apartamencie lub inne zdarzenie losowe). Zmiana rezerwacji polega na udostępnieniu innego Apartamentu o podobnym standardzie w tej samej lokalizacji. W wypadku braku zgody Gościa na Apartament zastępczy, umowa ulega rozwiązaniu, a Villa Alpina ma obowiązek zwrotu Gościowi wpłaconego przez niego zadatku.
  6. Gość może dokonać rezerwacji w ofercie zwrotnej i bezzwrotnej. W ofercie zwrotnej zwracamy 100% jeżeli gość zrezygnuje z oferty na 7 dni przed przybyciem. Jeżeli zrezygnuje po tym okresie ponosi 100% płatności. W ofercie bezzwrotnej gość jest zobowiązany do opłacenia 100% kwoty rezerwacji w każdym momencie. Wyjątkiem jest tutaj sytuacja, w której gość dokonał zmiany daty. W przypadku zmiany daty pobytu, nie ma możliwości zwrotu środków, a rezerwacja staje się automatycznie rezerwacją bezzwrotną, bez możliwości ubiegania się o zwrot jakichkolwiek środków.
  7. Każda rezerwacja zwrotna staje się rezerwacją bezzwrotną kiedy rezerwacja zwrotna wejdzie w okres 7 dni do przyjazdu.
  8. Jeżeli gość dokona rezerwacji w okresie krótszym niż 7 dni do przyjazdu po czym go nie opłaci w ciągu 1h lub prześle potwierdzenie, Villa Alpina ma wszelkie prawo do ściągania 100% płatności za rezerwację, traktując rezerwację jako niedojazd.

IV. Warunki płatności.

  1. Wymagana jest przedpłata 50% kwoty rezerwacji (która zawiera w sobie 20% zadatku od kwoty rezerwacji) w ciągu 48h od dokonania rezerwacji lub całość kwoty, jeżeli rezerwacja zaczyna się w czasie krótszym niż 7 dni do przyjazdu, a w przypadku dokonania rezerwacji na ten sam dzień wymagane jest przesłanie potwierdzenia przelewu przed udostępnieniem Apartamentu.
  2. Pozostała część opłaty powinna zostać opłacona przelewem najpóźniej do 72h przed przyjazdem lub zostanie ściągnięta z karty, jeżeli Gość dokonał rezerwacji przez portale pośredniczące, które to umożliwiają.
  3. Gość obowiązany jest do uregulowania opłaty klimatycznej w wysokości 2,50 PLN/osoba za dobę.
  4. Gość przebywający w Apartamencie nie może korzystać z niego wraz ze zwierzętami. Opłata dodatkowa w przypadku złamania tego punktu to 500 PLN/doba.
  5. Gość rezerwujący łóżeczko turystyczne obowiązany jest do uiszczenia opłaty za nie w wysokości 49,00 PLN za cały pobyt.
  6. Villa Alpina może pobrać opłatę za dodatkowe usługi

Sprzątanie Apartamentu, wymiana ręczników i pościeli w trakcie trwania      pobytu na życzenie Gościa – koszt 120 zł (Goście nie mogą w tym czasie przebywać w Apartamencie). Chęć Sprzątania Apartamentu prosimy zgłosić telefonicznie.

  • Wymiana ręczników – koszt 40 zł
  • Wymiana pościeli – koszt 40 zł


Zameldowanie/Wymeldowanie przed wyznaczonymi godzinami – po akceptacji przez pracownika obiektu:

  • wcześniejszy przyjazd
    • 10:00-11:00 – 150 zł
    • 11:00-12:00 – 120 zł
    • 12:00-13:00 – 75 zł

  • Późniejsze wymeldowanie po akceptacji przez pracownika obiektu
    • do 2h – 50 zł,
    • do 4h – 100 zł,
    • powyżej 4h – 150 zł

V. Pobyt – zasady i obowiązki

  1. Doba w obiekcie trwa od 15:00, w dniu przyjazdu (w okresach sezonów – wakacje, ferie, długie weekendy, weekend majowy – nawet od godziny 16:00) oraz do 10:00 w dniu wyjazdu.
    Ewentualny wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd możliwy jest po uzgodnieniu z pracownikiem telefonicznie, w zależności od dostępności Apartamentu.
  2. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 06.00.
  3. Na terenie całego obiektu, a w szczególności w apartamentach oraz przynależnym balkonie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, e-papierosów oraz innych środków odurzających. W przypadku złamania zakazu Gość zobowiązany jest uiścić karę umowną w wysokości 500 zł za każdorazowe złamanie zakazu.
    Za bezpodstawne wezwanie Straży Pożarnej lub wezwanie je przez przyczynę spowodowaną przez Gościa, dodatkowa opłata wynosi 1500zł, w/w koszty mogą ulec zmianie i wzrosnąć w zależności od wyceny Straży Pożarnej.
  4. Zabronione jest łamanie zasad P. Poż., BHP, niszczenie Apartamentu lub wynoszenie z Apartamentu jego jakichkolwiek części.
    Gość ma obowiązek zabezpieczyć Apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi, wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie P.Poż.
  5. Wszelkie imprezy, spotkania zorganizowane, itp. nie są możliwe.
  6. Gość obowiązany jest do poinformowania pracownika Villa Alpina o ewentualnym zagubieniu kluczy od Apartamentu lub wyrządzonych w nim szkodach.
  7. W przypadku wyrządzenia szkód w wynajętym Apartamencie, Gość jest zobowiązany do niezwłocznej zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat. Villa Alpina jest uprawniona do obciążenia Gościa kosztami, które pozwolą na doprowadzenie Apartamentu do stanu poprzedniego. 
  8. Villa Alpina nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie przedmiotów pozostawionych w apartamencie.
  9. Villa Alpina nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  10. W przypadku podejrzenia naruszenia niniejszego Regulaminu czy podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, bądź też zagrożenia życia i zdrowia, Villa Alpina ma prawo wstępu do Apartamentu o każdej porze.
  11. W przypadku rażącego naruszenia określonych zasad, Villa Alpina jest uprawniona do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Gościa wraz z osobami mu towarzyszącymi z Apartamentu w asyście Policji, zatrzymując umówioną cenę najmu za cały pobyt z rezerwacji. Dodatkowo, ma prawo i może naliczyć karę pieniężną.
  12. W obiekcie Villa Alpina nie przyjmujemy zwierząt.
  13. Gość zobowiązany jest do wyniesienia worków ze śmieciami do kubła znajdującego się na zewnątrz. W obiekcie także jest segregacja śmieci, prosimy o jej przestrzeganie.
  14. W przypadku złamania zakazów i obowiązków naliczane będą opłaty dodatkowe zgodnie z poniższym.

OPŁATY DODATKOWE, których chcemy, aby państwo uniknęli:

Złamanie zakazu palenia papierosów – dodatkowa opłata500 zł
Interwencji Policji, Straży Pożarnej i innych służb – Gość zostanie obciążony kwotą       1500 zł
Zgubienie pestki do drzwi (breloczek do elektronicznego zamka) – Gość zostanie obciążony kwotą30 zł
Pozostawienie śmieci w pokoju30 zł
Zaginięcie pościeli i ręczników30 zł / szt.
Stworzenie zagrożenia P.Poż.
(włączone żelazko, włączona płyta i inne)
1000 zł

VI. Ochrona danych osobowych RODO.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119). informuję, iż:


1) Administratorem danych osobowych Gościa jest Villa Alpina.
Villa Alpina obowiązują się do przetwarzania danych swoich Gości w ramach czynności związanych z realizacją Umowy oraz chronienia ich przed dostępem, użyciem, usunięciem lub ujawnieniem przed osobami trzecimi, jak również do przetwarzania powierzonych danych w sposób zgodny z obowiązującym właściwym prawem w sposób gwarantujący poufność i bezpieczeństwo danych osobowych.
2) Dane osobowe Gościa przetwarzane będą w celu korzystania z usług noclegowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
3) Gość wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane dowodu osobistego, numer telefonu kontaktowego, mail oraz ewentualnie danych swojej działalności gospodarczej niezbędnych do wystawienia faktury, w celu: podpisania umowy wynajmu czyli dokonania rezerwacji i zameldowania w obiekcie, wystawienia i przechowywania faktur.
4) Odbiorcami danych osobowych Gościa będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
5) Gość wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych pracownikom recepcji obiektu, celem odpowiedniego działania naszych usług, z których Państwo korzystają.
6) Gość wyraża zgodę na przekazanie jego danych do księgowości Villa Alpina.
7) Dane osobowe Gościa przechowywane będą przez okres 10 lat.
8) Gość posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
9) Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.

VII. REKLAMACJE

  1. Reklamacje goście mogą składać pod adresem biuro@villaalpina.pl
  2. Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 7 dni roboczych.
  3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w postaci wiadomości email na wskazany w pkt. 1 adres.